Don't worry, Snowflake, Daddy said the visitto the horse doctor won't take long, and we're going to get a new pony on the way home, So we'll have a new friend to play with, I guess.

Komentarze

ik 21.02.2010 12:08
łamie kości
motherfunker 21.02.2010 12:29
mocne jak cholera :/
kcin\ęimI 21.02.2010 12:43
LOL
av #35217
.bmg 21.02.2010 14:13
dlaczemu czarny kuń zwie sie śnieżynka? :O (czy tam płatek śniegu?)
o mamo 21.02.2010 14:19
popłakałem się.
av #35253
fapper 21.02.2010 15:47
donw worry lillte pony, i will suck your cock as soon as noone will see :)
@fapper 21.02.2010 19:21
OMFG. Potrafiłeś zrujnować moment xD
av #35356
Gonzo 21.02.2010 22:29
biedny konik
av #35381
Redav 21.02.2010 23:37
styl "okurwamaćjapierdolę"
oj 22.02.2010 7:28
Dobrzy ludzie, cholera, co jest z wami? Fapacie do niebieskich wafli i gnijących ciał a rozkleja was historyjka o koniu? Panowie, no!
av #35422
Vicious 22.02.2010 7:57
Są też pozytywne aspekty - np. salami ;]
argh 22.02.2010 10:50
salami sie robi z osła....
av #35475
Noko 22.02.2010 13:07
Viciousa powinni przerobić na salami. Za niewiedze :d
Kosa 22.02.2010 13:19
Kulawy jakiś taki... wymieni na lepszy model.
Anonymous 22.02.2010 14:38
musi troche podrosnac zeby byl sens przerabiac na karme dla psow i klej, choc z drugiej strony mozna by go na stojaco podlaczyc pod formaline to by sie tak fajnie zakonserwowal (wiecie, transfuzja, zamiast krwi wpuszcza sie formalinke na zywca), a ze maly to nawet na stoliku w pokoju dzieciecym by sie zmiascil
@fapper 28.02.2010 22:26
ty cholerny fetyszysto ;/
av #49892
InvincibleCommando 03.05.2010 15:22
Ja pierdole, ale ta laska po prawej jest gorąca.
Krogulec 25.06.2010 1:58
Kabanoooosss.... Mmmmmm

Dodaj komentarz

Kod
loading